Τρίτη, Φεβρουαρίου 13, 2007

Πυρετός το Σαββατόβραδο - μια υπερπαραγωγή της IOSIS Ltd.

Κατάφερα να γλιτώσω από τις ιώσεις σχεδόν όλο το χειμώνα. Δεν άντεξα άλλο όμως στο στενό μαρκάρισμα και μ' έριξε(φάουλ κύριε διαιτητή). Από το Σάββατο έχω ανεβάσει πυρετό και καταφέρνω να τον κατευνάσω μόνο με 48 ντεπόν.
Τί αχάριστη που είμαι όμως; Επιτέλους έζησα το "πυρετός το Σαββατόβραδο" και παραπονιέμαι, τς, τς, τς!

>>Look out! Give Iosoula some room! She's taking over again<<

Ειδικά το Σάββατο το βράδυ ο πυρετός μου, αδιαφορώντας επιδεικτικά για τα 2 ντεπονάκια των 1000 mg που κατάπια, δεν έπεσε κάτω από το 38. Όλο το βράδυ είχα μια τρελή υπερένταση. Δεν έκλεισα μάτι, πράγμα που έκανε το παραλήρημα του πυρετού ακόμα πιο έντονο. Ότι μαλακία θες τη σκέφτηκα. Ήταν περίεργη εμπειρία. Εικόνες, σκέψεις και αισθήσεις, με τρελή ταχύτητα εναλλαγής μεταξύ τους, μου δημιουργούσαν μια καλειδοσκοπική τρικυμία εν κρανίο. Τόσο που αυτό στροβιλιζόταν σαν ντισκομπάλα.
Αυτό βέβαια δεν μου φάνηκε τόσο περίεργο. Το περίεργο ήταν πως όλα αυτά μου φάνταζαν εντελώς ξένα θαρρείς και τα δημιουργούσε ένα άλλο μυαλό και εγώ τα παρατηρούσα, όπως παρατηρούσα και τις βιβλιοθήκες μου να κινούνται όλο και πιο κοντά αλλά ποτέ να μην με φτάνουν, ανατριχιαστικό. Μπρρρ!!!
Αλλά όπως θα έλεγε και ένας φανταστικός συνομιλητής μου αυτή τη στιγμή:
- Παραλήρημα από πυρετό και να μη σου φανεί περίεργο και ανατριχιαστικό γίνεται; Τι παραλήρημα θα ήταν; Πως θα μπορούσε να πάει κόντρα στη φύση του; Με τη μούτρα θα έβγαινε μετά στην κοινωνία των παραληρημάτων;
Πολύ σωστά.

>>and the show goes on<<

Εν το μεταξύ όμως ο πυρετός μετά το Σαββατιάτικο εντυπωσιακό ντεμπούτο του δεν κάνει καμιά σημαντική υποχώρηση. Πονάω παντού ακόμα και μέσα στα μάτια. Βήχω σαν φυματικιά και η μύτη μου είναι σαν την Μεσογείων, έχει μια μόνιμη συμφόρηση. Τα νεύρα μου είναι τσατάλια, τρεις μέρες τώρα ούτε να κάτσω στον υπολογιστή μπορώ, ούτε να διαβάσω, τίποτα λέμε, τί-πο-τα - ΝΑΔΑ!!!
Η μόνη μου διασκέδαση είναι οι πόνοι, οι κρυάδες, τα ρίγη, ο λήθαργος, και το κουτί με τα χαρτομάντιλα. Μέχρι που χτες το απόγευμα με λυπήθηκε η ιωσούλα και στο περιορισμένο ρεπερτόριο της πρόσθεσε εμετούς και διάρροιες. Τρελά κέφια λέμε :P
Όποιος ζηλεύει την καλοπέραση αυτή, να έρθει μια βολτίτσα, να του δώσω σε ταπεράκι λίγη ίωση να έχει να πορεύεται.

>>στον επόμενο τόνο η θερμοκρασία σας θα είναι 37 και 7 και 30 δευτερόλεπτα<<

Ευτυχώς σήμερα ο πυρετός έχει μειωθεί σε δεκατάκια.
Είπα να γράψω αυτό το ποστάκι και μετά να διαβάσω λίγο αλλά ήδη νιώθω κουρέλι. Zzzzzz!!!

>>Terrangirl has left the building :P<<
>>και ολίγη από "Saturday Night Fever"<<


3 Comments:

Blogger r3b3t0skil0 said...

Περαστικά!

13/2/07 23:04  
Blogger DeMasame Re said...

Ε, τώρα θα έχει μείνει λίγο βήχας το πολύ και θα πας για να πετάξεις αητο! ;-)

16/2/07 06:04  
Blogger DeMasame Re said...

Και επί πλέον σου στέλνω και το tag με τις 5 ερωτήσεις - τα έχω στο blog μου - είναι και παντού. Χαίρετε!

18/2/07 07:01  

Δημοσίευση σχολίου

Links to this post:

Δημιουργία Συνδέσμου

<< Home