Κυριακή, Φεβρουαρίου 18, 2007

πάρε 5 ...

πως λέμε πάρε τον παπά κάπως έτσι.

Δεν τη γλίτωσα ούτε εγώ από το μπαλάκι που κλωθογυρίζει αυτόν τον καιρό στα μπλογκ. Μου το έκανε πάσα ο demasame re κι έτσι με τη σειρά μου θα σας πω 5 πράγματα για μένα.

1.Δεν γεννήθηκα στην Ελλάδα. Και όπως πολλοί ομογενείς, ήρθαμε με την οικογένεια μου από την Κωνσταντινούπολη στη μαμά πατρίδα, κατά τα τέλη της δεκαετίας του 70.

2.Μικρή έκανα κλασσικό μπαλέτο και ο καημός μου μέχρι την εφηβεία μου ήταν, που η μαμά μου δεν με άφησε να συνεχίσω και να γίνω πρίμα μπαλαρίνα. Μετά ευτυχώς μου πέρασε ο καημός αλλά ακόμα δεν έχω ανακαλύψει τι θέλω να γίνω όταν μεγαλώσω :P

3.Στο δημοτικό έδερνα τα αγοράκια της τάξης μου αλλά ποτέ κανένας δάσκαλος δεν με πήρε μυρωδιά γιατί πάντα πίστευαν ότι είμαι ένα γλυκό και ήσυχο κοριτσάκι. Κι όταν μεγάλωσα λιγάκι στην πρώτη μου νιότη, τις έβρεξα και σε κάνα δυο μαντράχαλους που τα 'θελε ο κώλος τους και ακόμα δεν έχουν καταλάβει πως τις φάγανε από μια μικροκαμωμένη φοιτητριούλα. Έκτοτε δεν έχω πειράξει ούτε μυρμήγκι γιατί έχω αναπτύξει μια αλλεργία στη βία.

4.Αφαιρούμε συχνά και ονειροπολώ με ανοιχτά τα μάτια. Ταξιδεύω κυριολεκτικά αλλού και αν κάποιος μου μιλήσει μπορεί και να μην τον πάρω χαμπάρι. Στο σχολείο μου την έλεγαν συχνά γι' αυτό μου το κουσούρι. Ευτυχώς τώρα μπορώ να επιδίδομαι στο αγαπημένο μου σπορ χωρίς να μου τη λέει κανείς (περίπου).

5.Το πρωί όταν ξυπνάω (που ξυπνάω πολύ δύσκολα) είμαι κομματάκι ανάποδη και δε γουστάρω να μου μιλάνε και πολύ. Αυτό συμβαίνει μόνο τις εργάσιμες μέρες , τα ΣΚ και τις αργίες είμαι αγία ;)

Τώρα με τη σειρά μου πρέπει να δώσω πάσα. Χμφχ... δυσκολεύομαι λιγάκι μια και ήδη πολλοί έχουν πάρει το μπαλάκι. Λοιπόν μετά από μια μικρή έρευνα πετάω το μπαλάκι με χάρη στους:

>>ακούγετε το κλασσικό κρεσέντο τυμπάνων για σασπένς και εφέ

Dark_Morpheus , The gypsy , Heliotypon , Nassos K. , Penguin_witch

11 Comments:

Blogger Χρίστος said...

Καλημέρα!
Από τον δεμασάμε σε γνώρισα - και πολύ το χάρηκα! Καλές αποφάσεις (κι εγώ είμαι σε τέτοια φάση, οπότε καταλαβαίνω!)

19/2/07 13:13  
Anonymous Ρο said...

Χάρηκα.
τα σέβη μου

19/2/07 18:28  
Blogger terrangirl said...

χρίστο, ρο, χάρηκα κι εγώ :)
όσο για το 5αρι που τρώμε έχει τελικά κι αυτό την πλάκα του

20/2/07 00:50  
Blogger thegypsy said...

Διαφωτιστικό!
Δικαιολογημένος δηλαδή και ο τσαμπουκάς που βγαίνει κι απο κάποια ποστς...!;)
Καλή σου νύχτα:):):)

20/2/07 02:37  
Blogger DeMasame Re said...

Ε μα αφού με έχει τιμήσει με επισκέψεις στο blog μου, να μη μάθω κάτι παραπάνω. Να, τώρα ξέρω πως δέρνει ας πούμε! Ευχαριστώ για την ανταπόκριση!

20/2/07 07:00  
Blogger terrangirl said...

@gypsy
καλή σου μέρα κοριτσάκι και περιμένω το δικό σου πεντάρι
@demasame re
χεχε! όχι δε δέρνω πια, αλλά κι εσύ δε μασάς ;)

20/2/07 09:46  
Blogger Sakis said...

Και εγώ σε βρίσκω ακολουθώντας και συμμετέχοντας στο παιχνίδι των πέντε. Πολύ μου αρέσει το υφος σου. Εγώπάντως αντιθέτως παρόλο που μου αρέσει ο ύπνος, άπαξ και σηκωθώ καθέτως στο κρεβάτι είμαι με χαμόγελο και ένα τραγούδι στο μυαλό για την υπόλοιπη μέρα (το λέω hit της ημέρας ¨-) Βέβαια πρώτο μέλημα ο καφές, (κατά προτίμηση να τον φτιάξω εγώ)

Τουλάχιστον ελπίζω να φτιάχνει η διάθεση αργότερα ¨-)
Θα σε συμπεριλάβω στα αγαπημένα μου
και χάρηκα πολύ

23/2/07 15:17  
Blogger Fackatos said...

"Το πρωί όταν ξυπνάω (που ξυπνάω πολύ δύσκολα) είμαι κομματάκι ανάποδη και δε γουστάρω να μου μιλάνε και πολύ"

Αφιέρωσες. Σαν δύο σταγόνες είμαστε σε αυτό τον τομέα.

Συχνά τα πρωινά είμαι "Σαν το Διάβολο που αναρωτιέται γιατί ξύπνησε". Α ρε μάνα τι πέρασες με εμένα.

>.<

4/1/09 00:06  
Anonymous Ανώνυμος said...

Kalispera
Thelo na epikoinoniso mazi sou eimai dimosiografos kai thelo tin kathodigisi sou gia ta online games
to mail mou einai amixopoulou@hotmail.com

20/2/09 13:51  
Blogger Heliotypon said...

Εγώ πώς πήρα είδηση, με τόση καθυστέρηση, ότι μου έκανες πάσα πριν τρία χρόνια; Ζητώ συγγνώμη...

22/7/10 01:46  
Blogger terrangirl said...

@Heliotypon... σημασία έχει που το πείρες χαμπάρι :)
...και εγώ πήρα χαμπάρι το σχόλιο σου γιατί μετά από αρκετό καιρό, και πολύ νερό που κύλισε στο αυλάκι σκεφτόμουν το blogάκι μου και την πιθανότητα να επιστρέψω σ' αυτό ή να αρχίσω ένα καινούργιο

18/8/10 17:01  

Δημοσίευση σχολίου

Links to this post:

Δημιουργία Συνδέσμου

<< Home