Δευτέρα, Ιανουαρίου 01, 2007

Fuck off 2006!!!


click για μεγαλύτερη εικόνα

Στα τσακίδια 2006, στα τσακίδια και ακόμα παραπέρα... Ουουστ!!!
Μη με παρεξηγάτε αλλά με εξαίρεση τη χρονιά που πέθανε ο πατέρας μου, το 2006 ήταν η χειρότερη χρονιά της ζωής μου. Τα χαστούκια πέφταν απανωτά και πολλά. Και μιλάω για ξεγυρισμένες σφαλιάρες, όχι τίποτα μπατσάκια τις πλάκας. Στα μπατσάκια άλλωστε έχω αναπτύξει από παλιά ανοσία, ούτε που τα νιώθω, αυτή τη φορά όμως ένοιωσα να κλυδωνίζομαι επικίνδυνα. Έχασα την ισοροπία μου, έχασα το έδαφος κάτω από τα πόδια μου, βρέθηκα εκσφενδονισμένη πολύ πίσω. Ναι εν τάξη, δεν είμαι κανένα νιάνιαρο, τα πόδια τα πάτησα κάτω και πολλές φορές μάλιστα αλλά μετά... Μπάπ! Πάρε κι άλλη! Μ' άλλα λόγια σκουντουφλώντας το πέρασα το έξι. Κουράστηκα και νιώθω αγανακτισμένη.
Ανακηρύσσω λοιπόν, το γαμημένο το έξι, την πιο σκουντούφλα χρονιά της μέχρι τώρα ζωής μου.
Fuck off 2006!!!
Και προειδοποιώ το 007, μην τολμήσει νταηλίκια κι αυτό, γιατί τα έχω πάρει άγρια και θα πληρώσει και τις αμαρτίες του 006.

6 Comments:

Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Στο διαολο και ακομη παραπερα το 2006.Τετοιες γαμηνες χρονιες να μην ξαναρθουν.
Εχω και εγω τους λογους μου και μιλαω ετσι!
καλα να ειμαστε και να τα περασουμε ακομη καλυτερα το 2007.

1/1/07 14:46  
Blogger RioSif said...

Δεν σε ξέρω, δεν με ξέρεις αλλά σου εύχομαι το 2007 να είναι η χρονιά σου! Γενικά να είναι η χρονιά όλων μας γιατί έτσι σκατά που πάει η Ελλάδα, ο Κόσμος, η ζωή γενικά... Άσ'τα να πάνε!(Μεσ'την αισιοδοξία όπως πάντα!)

Να συστηθώ κι όλας αν μου επιτρέπεται... RioSif : http://www.e-pcmag.gr/forum/index.php?showuser=234

3/1/07 19:42  
Anonymous Ανώνυμος said...

Excellent! TerraNinja!

Mikri Thea, to 2006 itan gia sena "etos katharsis". To 2007 einai to NEO xekinima, to kalytero.

A, pare kai 1 hazo anekdoto:
Ti einai o Sean Connery kai o Roger Moore? ...2 007! OK, bourda einai ;p

;) - GARP

3/1/07 23:47  
Blogger ViSta said...

Ενα καλό κάλλιστο 2007 και ακόμα καλύτερες συνέχειες :-)

5/1/07 19:45  
Blogger terrangirl said...

σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές :)
Σας εύχομαι κι εγώ το 2007 να φέρει στη ζωή σας ότι περισσότερο επιθυμήτε με added bonus υγεία και ευτυχία

5/1/07 21:02  
Blogger Heliotypon said...

Κι εμένα με έβλαψε το γαμημένο! Επιχειρηματικά σκατά! €250.000 ζημιά δεν είναι λίγο. 'Ανθρωποι αγαπητοί έφυγαν. Ο κόσμος συνέχισε να ματώνει! Σταματήστε τον κόσμο να κατέβω...

22/1/07 20:29  

Δημοσίευση σχολίου

Links to this post:

Δημιουργία Συνδέσμου

<< Home