Κυριακή, Δεκεμβρίου 31, 2006

Το θλιβερό παρεάκι μου

Είναι μαζί μου εδώ και μήνες πάντα
κουλουριασμένη δίπλα μου όταν ξυπνάω το πρωί,
κι αν δεν προλάβει την ώρα που ανοίγω τα μάτια,
με παραμονεύει μες στου καφέ μου την οσμή.

Κάθετε μαζί μου στο τραπέζι και μοιράζετε την κάθε μπουκιά
είτε είναι αλμυρή, είτε πικρή, είτε ακόμα και γλυκιά.
Με συνοδεύει πάντα στη δουλειά,
κι όταν κουράζομαι μου χαϊδεύει τα μαλλιά.

Με συντροφεύει όταν γυρίζω σπίτι και νιώθω μονάχη.
Μαζί μου έρχεται στην ταβέρνα, στο σινεμά και στο μπαράκι.
Συνέχεια μου γεμίζει το ποτήρι με ποτό,
μέχρι να θολώσει εντελώς το μυαλό.

Στην παγωμένη της αγκαλιά κοιμάμαι κάθε βράδυ,
γίνεται πιο δυνατή πίνοντας το κάθε μου δάκρυ.
Μα τώρα που θα 'ρθει ο Άι Βασίλης, αντί να του ζητώ
μακριά μου να την πάρει, θα του την δώσω.

6 Comments:

Blogger Heliotypon said...

Η πρώτη γραμμή με μπέρδεψε. Νόμισα πως μιλούσες για γάτα (κουλουριασμένη!). Τα παρακάτω άλλαξαν το νόημα κι έμεινα ν΄αναρωτιέμαι ποιός είναι άραγε το παρεάκι σου. Γκόμενος, νά'ναι αλλά έτσι, τόσο κολλημένος πάνω σου βρε παιδί μου!

23/1/07 06:39  
Blogger terrangirl said...

χαχαχα δεν είναι γκόμενος
έλεος, όχι και να πίνει τα δάκρυα μου :)
Η απάντηση είναι στον τίτλο κρυμμένη και είναι γένος θηλυκού ;)

23/1/07 14:57  
Blogger Heliotypon said...

Δεν το βρίσκω! Μπορεί να το πάρει το ποτάμι;

27/1/07 06:32  
Blogger terrangirl said...

Είναι η θλίψη μου

27/1/07 11:09  
Blogger Heliotypon said...

Γιατί, βρε παιδί, εσύ, νέο κορίτσι είναι κολλητή με τη θλίψη; Δεν είναι κρίμα; 'Εχεις τόσα βάσανα ήδη ή μήπως είναι καθαρά ψυχολογική διάθεση από μικρά τίποτε;

27/1/07 15:52  
Blogger terrangirl said...

μπα σε γενικές γραμμές είμαι συνήθως χαζοχαρούμενη :P
αλλά μετά από κάποια γεγονότα που συνέβησαν τον τελευταίο χρόνο απέκτησα αυτό το θλιβερό παρεάκι...

28/1/07 18:09  

Δημοσίευση σχολίου

Links to this post:

Δημιουργία Συνδέσμου

<< Home