Παρασκευή, Ιουλίου 14, 2006

Life after love


μιά και προσφάτως έχω παθήματα
ειδού και τα μέχρι στιγμής μαθήματα

μάθημα πρώτον
:
δεν πετάμε ποτέ διαμάντια στα γουρούνια.
* άλφον: δεν μπορούν να τα εκτιμήσουν
* βήτον : είναι γουρούνια και ως τέτοια θα συμπεριφέρονται πάντα. Είναι η φύση τους.

μάθημα δεύτερον:
η καλοσύνη και η υπομονή έχουν όρια.

* Πέρα από αυτά τα όρια θα σε πιάσουν και μαλάκα.

μάθημα τρίτον:
ουδέν κακό αμιγές καλού
.

* Επιτέλους κατάφερα να χάσω το ένα τρίτο των περιττών κιλών μου :D
* Ξεκαθάρισε η ήρα από το σιτάρι ;)
* Ελεύθερη πάντα περνάς καλύτερα. Free again :))))
* Το νέο οικογενειακό μου status μοιάζει να έχει μεγάλη επιτυχία ;)
* Βγαίνω πιο συχνά. Ουάοοοο!!!!! Τί πολύς κόσμος :ο

μάθημα τέταρτον:
one step at a time.

* Το πρώτο βήμα είναι να πατήσεις πριν περπατήσεις.
* Και τραβώντας το λίγο πιο μακριά - καμιά φορά μπορεί να γελαστείς και ο πάτος να είναι λίγο πιο βαθιά από εκεί που νόμιζες. Όπως και να έχει όμως άμα τον πιάσεις μετά το καταλαβαίνεις όταν ΕΚΣΦΕΝΔΟΝΙΖΕΣΑΙ προς τα πάνω.
* ΠΡΟΣΟΧΗ! ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΜΠΙΕΣΗ

... αλλιώς θα πιάσουμε πάτο μια για πάντα.

μάθημα πέμπτον:
there is life after love

(γνωστό από το παρελθόν αλλά η επανάληψη βοηθάει)

4 Comments:

Blogger An-Lu said...

Σωστά, φτάνει να τα πιστεύεις!

16/7/06 18:27  
Blogger terrangirl said...

ΤΑ πιστεύω. Το θέμα είναι να μην τα ξεχάσω. Βέβαια ακόμα έχω τις κακές στιγμές μου (όλο και πιο λίγες) αλλά νομίζω ότι είμαι σε καλό δρόμο.

16/7/06 22:54  
Blogger Your Man said...

έλειπα και έχασα πολλά επισόδεια από τη μπλογκόσφαιρα, αλλά γι αυτό το μάθημα πρώτον και ειδικά το βήτον, δε μπορώ παρά να συμφωνήσω.

χμ.

21/7/06 20:10  
Blogger r3b3t0skil0 said...

3exases to ma8ima 6o! Afou sta8eis sta podia sou kaneis mia kainouria arxh me kapoion pou pisteueis oti a3izei ton kopo na ton valeis sthn zwh sou! :)

1/9/06 14:35  

Δημοσίευση σχολίου

Links to this post:

Δημιουργία Συνδέσμου

<< Home