Παρασκευή, Ιουνίου 02, 2006



Το παρόν ιστολόγιο δεν έχει κλείσει
Προσωρινά απλώς αργεί
ο λόγος απλός και ουχί χρονικός
μου λείπει η διάθεση και η όρεξη
Η ζωή μου έχει πάρει περίεργη τροπή
ουδόλως ευχάριστη
βάλλομαι από όλες τις μεριές
σήμερα δεν μπορούσα να πάω ούτε στη δουλειά
στον ψυχίατρο ίσως να πρέπει να πάω
για κάνα Prozac μπας και αντέξω
άντε να δούμε πότε θα πιάσω πάτο
Διαβάζω που και που τα αγαπημένα μου ιστολόγια
είναι μια μικρή όαση για μένα
άνθρωποι που δεν τους ξέρω και δεν με ξέρουν
πόσο κουράγιο και δύναμη μου δίνουν

Ελπίζω να τα ξαναπούμε σύντομα και να είναι όλα καλύτερα
να έχω βρει τον πάτο για να δώσω μια σπρωξιά να ανέβω

4 Comments:

Blogger penguin_witch said...

Να προσέχεις και μακάρι να το κάνεις το "γκελ" και να βγεις στην επιφάνεια.

2/6/06 15:37  
Blogger ΠΗΓΑΣΟΣ said...

Καλώς την. Γιατί στις τόσο μαύρες σου;
Αντιγράφω εσένα από ένα σχόλιο που έκανες σε ένα comment, ενός ανώνυμου,στο post σου ''ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ ΕΛΙΟΠΤΕΡΟ ΧΙΟΥΙ
'' Ακόμα και στις πιο μαύρες μου ώρες φροντίζω να μην χάνω το χιούμορ μου''.
Και συνέχιζες, ''Δοκίμασε το, είναι λυτρωτικό''.
ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ

5/6/06 02:03  
Blogger terrangirl said...

Penguin_witch σ' ευχαριστώ για την ευχή μια ζωή βουτιές, πού θα πάει, θα ξαναπιάσω αφρό. Μια ζωή όμως όλο βουτιές μου λαχαίνουν και μόλις πάρω ανάσα πάλι μια σφαλιάρα και βουτιά. Έχω κουραστεί
υ π ε ρ β ο λ ι κ ά πια. Και σφουγγαράς να ήμουνα θα είχα βγει στη σύνταξη!
Το χιούμορ δεν το έχω εγκαταλείψει Πήγασε, φοβάμαι όμως αυτές τις μαύρες ώρες που περνώ, μήπως με εγκαταλήψει αυτό.
Σ' ευχαριστώ πάντως που μου το υπενθύμησες, τελευταία εκτός από το μπλόγκ αφήνω και το "οπλοστάσιο" μου να αραχνιάζει :)

5/6/06 19:54  
Blogger nyctolouloudo said...

μη σε παίρνει κάτω...
άφησε τα σκοτάδια πίσω σου, άνοιξε τα παραθύρια σου και ζωγάφισε πάνω στα καινούργια σου λευκά όνειρα...

6/6/06 03:35  

Δημοσίευση σχολίου

Links to this post:

Δημιουργία Συνδέσμου

<< Home