Σάββατο, Απριλίου 15, 2006

ξαράχνιασμα...

Χάθηκα και σ' άφησα καημένο μου blog να γεμίσεις αράχνες και σκόνες.
Μην ανησυχείς έφερα τη σκούπα και το ξεσκονόπανο :)
Τελευταία φορά που με είδες ήταν όταν ξεκίναγε η άνοιξη. Κάποιος μπλόγκερ εκείνες τις μέρες (να με συγχωρεί δε θυμάμαι ποιος) είχε πει ότι είχε την αίσθηση ότι αυτή την άνοιξη θα τη θυμόμαστε, ή κάπως έτσι. Εγώ θα τη θυμάμαι σίγουρα.
Για την ακρίβεια θα θυμάμαι το αποτέλεσμα της. Έχουν γίνει πάρα πολλά σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο και γίνονται ακόμα. Ο απόηχος όλων αυτών των γεγονότων προβλέπω να επηρεάζουν για πολύ καιρό τη ζωή μου.
Μη νομίζεις μπλογκάκι μου, πολλές φορές κάθισα να σου φτιάξω καινούργιο ποστάκι, αλλά μόλις ξεκίναγα όλος αυτός ο συρφετός των γεγονότων με έπνιγε και δεν μπορούσα να γράψω ούτε λέξη. Βέβαια έβρισκα (έκλεβα) λίγο χρόνο που και που να παρακολουθήσω τι γινόταν στο μπλογκοχωριό (κλείνεται σαν το στρουμφοχωριό). Βλέπεις αν και βάρδος δεν το βαρέθηκα ακόμα το blogging (αυτό πρέπει να το κοιτάξω δεν είναι φυσιολογικό :p)
Και τι δε γίνετε στο μπλογκοχωριό. Έρχεται κόσμος - φεύγει κόσμος, μπαινοβγαίνουν στο μόνιτορ, ψάχνουν τον Ιούδα (νέο πασχαλινό σπορ), τα χώνουν στους άχρηστους, προβληματίζονται, ερωτεύονται, κινητοποιούνται για τη βελτίωση του νόμου περί υιοθεσιών, γράφουν υπέροχες ιστορίες και οργανώνουν και πάρτι αμέ! (αχ, ψήνομαι αλλά είναι δυσκολάκι να τα καταφέρω)
Τα ξέρεις ε; Nα σου πω για μένα, τι έκανα όλο αυτό τον καιρό;
Δε θα σου τα πω όλα γιατί μόλις ξεκινήσω θα πνιγώ πάλι.
Θα σου πω κάτι πολύ καλό όμως.
Εγώ πλέον παρατάω οριστικά την M$ και ανοίγω πανιά για ελεύθερους ορίζοντες. Το Linux είναι το καινούργιο κοσκινάκι μου. Έχω πολλά να μάθω και να συνηθίσω ακόμη αλλά ήδη μακαρίζω την τύχη μου που είναι η κύρια πλατφόρμα στη καινούργια δουλειά.
Γι' αυτό σου λέω μπλογκάκι μου, σε έχω παραμελήσει το ομολογώ, αλλά σιγά-σιγά θα τις ξαναβρώ τις ισορροπίες μου και θα έχω περισσότερο χρόνο. (ελπίζω)
Ουφ! τέλειωσα με το ξαράχνιασμα σου καλό μου. Είδες με την κουβεντούλα πώς πέρασε η ώρα;
Να πηγαίνω σιγά-σιγά, θα τα ξαναπούμε σύντομα.

2 Comments:

Blogger ΠΗΓΑΣΟΣ said...

Έτσι μπράβο, όχι μόνο LINUX!
Χάθηκες και δεν σε βλέπαμε. Καλή αρχή και κουράγιο.

20/4/06 01:57  
Blogger nyctolouloudo said...

καλή συνέχεια....

και μη περιμένεις να ξαναπιάσει σκόνη και αράχνες.

22/4/06 11:20  

Δημοσίευση σχολίου

Links to this post:

Δημιουργία Συνδέσμου

<< Home