Τρίτη, Μαρτίου 14, 2006

Panic room

Είμαι σε μαύρο χάλι. Το στομάχι μου κόμπος και τα νεύρα μου τσατάλια.
Κάθε φορά που πρέπει να πάρω μια σοβαρή απόφαση τα ίδια.
Χάνω τον ύπνο μου, χάνω την ψυχραιμία μου, χάνω τον κόσμο κάτω από τα πόδια μου και πελαγοδρομώ. Δεν με αντέχω άλλο.
Αυτή τη φορά τα πράγματα είναι ακόμα πιο δύσκολα. Μου έγινε πρόταση δουλειάς σε μια αρκετά μεγάλη εταιρία. Δουλειά έχω βέβαια, αν και το μέλλον της είναι κάπως σκοτεινό.
Αρχίζει αυτό το παναπαίσιο μυαλουδάκι μου να τρέχει σε όλα τα σενάρια που πιθανόν να προκύψουν. Αν δεν αναλύσω ακόμα και τις πιο απίθανες εκδοχές (έχω και ζωηρή φαντασία τρομάρα μου) δεν γίνεται. Μετά λοιπόν από αυτό τον κυκεώνα σκέψεων που με τριβελίζουν για μέρες, είμαι πιο μπερδεμένη από ότι στην αρχή και βέβαια αδυνατώ να πάρω μια απόφαση.
Πρέπει να απαντήσω σύντομα κι εγώ έχω χάσει τα αυγά και τα πασχάλια.
Είδα και μια λίστα με υπέρ και κατά από τη Vista και σκέφτηκα ότι δεν είναι κακή ιδέα να οργανώσω λίγο όλη αυτή τη θολούρα. Άσε που άμα βάλεις τα πράγματα κάτω στο χαρτί δείχνουν λιγότερο τρομακτικά ( λέμε τώρα). Λίστα λοιπόν μπας και βγάλω άκρη, μπας και μπορέσω να πάρω μια απόφαση.

ΥΠΕΡ
  • Περισσότερα χρήματα
  • Περισσότερα σεμινάρια ? περισσότερη γνώση
  • Καλύτερες προοπτικές
  • Μεγάλη πρόκληση, και θα ασχοληθώ με ένα κάρο καινούργια πράγματα
  • Τελευταία ίσως ευκαιρία να κάνω ένα ακόμα βήμα στη δουλειά μου
ΚΑΤΑ
  • Είναι πολύ μακριά (στην άλλη άκρη της Αθήνας) που σημαίνει ότι τελικά πρέπει να πάρω αυτοκίνητο (πάει το ρητό μου "εγώ πεζή γεννήθηκα πεζή θε' να πεθάνω")
  • Πάρα μα πάρα πολύ διάβασμα
  • Θα έχω για διευθυντή μου πολύ δικό μου άνθρωπο που όμως είναι τρομερά κυκλοθυμικός
  • Μεγάλη πιθανότητα να τα κάνω μαντάρα (ναι το ξέρω από αυτοπεποίθηση δεν πάω καλά )
  • Περισσότερες ευθύνες και άγχος
  • Θα χάνω όλη τη μέρα. Πάνω που έλεγα να βάλω μπρος για νινί : (
Χμ ή Χα;
Το δίλημμα παραμένει! I' ll sleep over it. ( άμα καταφέρω να κοιμηθώ)

Καληνύχτα

8 Comments:

Blogger FUFUTOS said...

Με αυτά που αναφέρεις ομολογώ ότι βρίσκω το δίλημμα πολύ σύνθετο.

Βρίσκω όλα τα ΥΠΕΡ πολύ μα πολύ σημαντικά.
Το λιγότερο σημαντικό είναι κατά τη γνώμη μου τα περισσότερα χρήματα. Για να τα αποτιμήσεις σωστά θα πρέπει να τα συγκρίνεις με το κόστος μετακίνησης + μέρος της αξίας του υπό αγορά αυτοκινήτου + βέβαια την εκτίμησή σου για το κόστος του χρόνου.
Το ότι το μέλλον της τωρινής δουλειάς σου είναι σκοτεινό σαφώς πρέπει να το συνυπολογίσεις.

Το σημαντικότερο από τα ΚΑΤΑ είναι κατά τη γνώμη μου ο "πολύ δικός σου άνθρωπος" (άσχετα με τον κυκλοθυμικό ή όχι χαρακτήρα του). Το βρίσκω πολύ επικίνδυνη περίπτωση -ίσως και απαγορευτική- ειδικά αν είναι άμεσα προϊστάμενός σου. Αν είναι μεγάλος οργανισμός και διευθύνει ένα διαφορετικό τμήμα εξομαλύνεται κάπως.
Αυτό το (κατ' εμέ) μεγάλο μειονέκτημα γίνεται όμως πολύ μεγάλο πλεονέκτημα στην περίπτωση που αποφασίσεις να γίνεις μητέρα. Σε ένα (αν υποθέτω σωστά) δυναμικό και ανταγωνιστικό περιβάλλον ο "πολύ δικός σου άνθρωπος"-διευθυντής θα είναι πολύ χρήσιμο στήριγμα όταν με το καλό επανέλθεις στη δουλειά μετά την εγκυμοσύνη.

Δε μπορώ να καταλήξω. Ελπίζω να βοήθησα με τις επισημάνσεις μου και να μη σε μπέρδεψα περισσότερο.
Καλή... φώτιση.

15/3/06 01:54  
Blogger terrangirl said...

@fufutos
είναι όντως για μένα ένα πολύ σύνθετο δίλημμα. Δεν είχα σκεφτεί ότι ο "δικός μου άνθρωπος" θα μπορούσε να μετατραπεί σε υπερ σε περίπτωση εγκυμοσύνης. Θεωρώ πολύ χρήσιμη την ουδέτερη οπτική σου που εν μέρη καταδεικνύει την ορθότητα του μέχρι τώρα προβληματισμού μου.
Σ' ευχαριστώ, κι ελπίζω η ευχή για καλή φώτιση να πιάσει :)

15/3/06 11:18  
Blogger nyctolouloudo said...

kata gia mena einai '' o dikos sou anthrwpos'' mporei auto kapote na sou dhmiourghsei provlhma'' me tous ksenous feromaste diaforetika, mporoume na poume kai mia kouventa parapanw...me tous dikous mas anthrwoius kai malista sth douleia kai se anwterh thesh kanoume moko,vazoume thn oura sta skelia kai proxorame.

to oti allazei h seira orismenwn sxediwn px to paidi pou gia mena paizei ton prwteuonta rolo sth zwh mas.

kai

to o,ti h proswpikh eleutheria thysiazetai ston vwmo ths douleias....

thn kalhmera mou kai kalws se vrhka!

16/3/06 03:42  
Blogger nyctolouloudo said...

yg. sygnwmh gia tous latinikous xarakthres alla me to format phgan polla kata diabolou!

16/3/06 03:43  
Blogger terrangirl said...

@μεθυσμένα χρώματα
με βρίσκεις σύμφωνη με όλα όσα λες, ειδικά στο τελευταίο. Αυτή η θυσία της προσωπικής ελευθερίας στο βωμό της δουλειάς είναι ο μεγάλος μου καημός. Αλλά όταν πρέπει κανείς να βιοποριστεί σε μια κοινωνία όπως η σημερινή, τι περιθώρια για προσωπική ελευθερία έχει;
Μεγάλη κουβέντα άνοιξες, που της αρμόζουν όχι απλά σχόλια αλλά ολόκληρη λινοθήκη από ποστ.
Όσο για τα greeklish δεν υπάρχει πρόβλημα. Στο blog αυτό μπορεί κανείς να σχολιάζει γράφοντας όπως θέλει ακόμα και σε σουαχίλι. (σε γραμμική α' και β' μόνον δεν δεχόμαστε :-D)

16/3/06 20:37  
Blogger starchild said...

Όλα όμορφα να πάνε...αλλά πρόσεχε μη θυσιάσεις τη μέρα σου...και δυστυχώς είναι το μόνο που δε γυρνά πίσω..

17/3/06 09:07  
Blogger περαστικός said...

Follow your heart. Σοβαρά, πάντως, καλές οι συμβουλές αλλά ΕΣΥ θα ζήσεις με τις συνέπειες των πράξεών σου και το μέλλον είναι πίσω από μια μαύρη κουρτίνα που δεν μπορεί να διαπεράσει καμία αντικειμενική ματιά και σοφία. Κάποια στιγμή απλώς παίρνεις την απόφαση να κάνεις το άλμα, ελπίζοντας ότι δεν θα τσακιστείς. Έφτασα σε μια καλή επαγγελματική κατάσταση, τουλάχιστον με οικονομικά κριτήρια και με κριτήρια προσωπικής ελευθερίας, κάνοντας όλες τις αντικειμενικά λάθος επιλογές (μέχρι και παραίτηση από τράπεζα τρεις μήνες μετά την πρόσληψή μου).

Καλά κάνεις και σταθμίζεις τους παράγοντες, αλλά μην το πολυπεδεύεις και χαλάς τις μέρες σου, πάρε μια απόφαση και μην το ξανασκεφτείς.

Καλή τύχη :)

Υ.Γ. προσωπικά, θα προτιμούσα να με φυλακίσουν στο Γκουαντάναμο παρά να εργαστώ σε άμεση επαγγελματική σχέση με συγγενικό/φιλικό πρόσωπο, ΑΛΛΑ ΜΗ ΣΕ ΠΑΡΩ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ ΜΟΥ, ΕΙΜΑΙ ΓΝΩΣΤΟΣ ΑΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΟΣ ΚΑΙ ΣΤΡΑΒΟΞΥΛΟ!!! :)

18/3/06 14:20  
Blogger ΠΗΓΑΣΟΣ said...

Προχώρα και πάρε την νέα δουλειά. Τα υπέρ είναι περισσότερα έστω και αν χρειάσθηκαν να γραφούν σε λιγότερες γραμμές από τα κατά

19/3/06 17:17  

Δημοσίευση σχολίου

Links to this post:

Δημιουργία Συνδέσμου

<< Home