Κυριακή, Μαρτίου 19, 2006

Ο κύβος ερρίφθη

Είναι 2-3 μέρες τώρα που την πήρα την απόφαση. Θα πάω στη δουλειά που μου πρότειναν. Μερικοί συν-blogger μου έδωσαν τροφή για σκέψη, που ευτυχώς με βρήκαν σε μια ήδη πιο χαλαρή κατάσταση. Ευχαριστώ ειλικρινά, η ματιά σας πάνω στο θέμα ήταν για μένα πολύτιμη, καθώς πιο αντικειμενική και ψύχραιμη.
Μετά το ποστ, σαν αμαρτία εξομολογημένη, το δίλημμα σταμάτησε να με τυραννάει. Όχι εντελώς, απλά δεν ήταν η μόνη και κύρια σκέψη στο μυαλό μου.
Την Πέμπτη το απόγευμα σχόλασα σχετικά νωρίς από τη δουλειά. Η μέρα μου ήταν ιδιαίτερα ήρεμη και χαλαρή και η διάθεσή μου ήταν πολύ καλή. Τώρα που νυχτώνει κάπως αργότερα, ο ήλιος έπαιζε γλυκά παιχνίδια με το γυαλί των γύρω κτιρίων. Καθώς λοιπόν περπατούσα προς τη στάση και διέκρινα τον ήλιο που έδυε πίσω από τα κτήρια στο βάθος, αναρωτήθηκα:
... πως θα φαινόταν τέτοια ώρα από την καινούργια μου δουλειά;
Έκανα 1 βήμα ακόμα και σταμάτησα σοκαρισμένη.
Επ! Μέσα μου την είχα πάρει την απόφαση. Δεν έμενε παρά να το συνειδητοποιήσω και να το αποδεχτώ. Ο κύβος ερρίφθη.
Τώρα κατάλαβα γιατί είχε σταματήσει η τρικυμία εντός. Ο φόβος που μου εμπνέει όμως κάθε αλλαγή δε με άφηνε να δω ότι αυτό ήθελα κατά βάθος και εξ αρχής.
Παρ' όλα αυτά έδωσα στον εαυτό μου και το σαββατοκύριακο, αναγνωρίζω ότι η αλλαγή αυτή έχει μεγάλο ρίσκο αλλά στην τελική δεν είναι και η πρώτη φορά που ρισκάρω. Ιστορία μου αμαρτία μου. Μια καινούργια δουλειά είναι στην τελική. Από ότι φαίνεται κάθε πέντε χρόνια εμένα με πιάνει η μεγάλη φαγούρα και αλλάζω δουλειά. Μέχρι τώρα ευτυχώς αυτό μου έχει βγει σε καλό. Άσε που εκ των υστέρων αντιλαμβάνομαι ότι θα έπρεπε να το κάνω σε ακόμα πιο τακτικά διαστήματα.
Κυριακή απόγευμα και το gut feeling δεν έχει αλλάξει.
Την Πέμπτη θα πάρω άδεια και θα πάω μια βόλτα από εκεί να δω από κοντά περί τίνος πρόκειται. Σε γενικές γραμμές, έχω μια πολύ καλή εικόνα της εταιρίας και της θέσης που μου προσφέρεται, αλλά τα ματάκια μου και την "όσφρηση" μου τα εμπιστεύομαι καλύτερα.
Εκτός απροόπτου λοιπόν σε κανένα μήνα αλλάζω δουλειά.

4 Comments:

Blogger λαθρεπιβάτης said...

Μερικές σκέψεις σχετικά.
Ελπίζω να τις βρεις χρήσιμες.
Καλή τύχη σου εύχομαι στην καινούργια δουλειά.

19/3/06 23:50  
Blogger gelial said...

Ανάλογες σκέψεις περνούν σε όλους μας! Να σου πω την αλήθεια, όντως θα ήταν ιδανικό να άλλαζα δουλειά κάθε πέντε χρόνια, να μην παραγνωρίζεσαι και να μπορείς να εξελιχθείς. Βέβαια έτσι όπως είναι τα πράγματα...!
Καλή αρχή με τη νέα δουλειά σου!

20/3/06 12:31  
Blogger terrangirl said...

@λαθρεπιβάτης
σ' ευχαριστώ, την τύχη θα τη χρειαστώ σίγουρα. Νομίζω ότι είμαι αυτή τη στιγμή εκεί που λες, στη γραμμή, στο μεταίχμιο, και ανοίγω το βήμα για τη συνέχεια...

@gelial
είπες "να μην παραγνωρίζεσαι"
χεχε! μπράβο! μόλις συμπλήρωσες ένα ακόμα κατά για την προηγούμενη δουλειά μου. Ευχαριστώ :)

20/3/06 22:17  
Blogger ΠΗΓΑΣΟΣ said...

Έτσι μπράβο!!

23/3/06 19:48  

Δημοσίευση σχολίου

Links to this post:

Δημιουργία Συνδέσμου

<< Home