Τετάρτη, Μαρτίου 08, 2006

Μα γιατί μου λένε χρόνια πολλά;

Μέρα της γυναίκας... Παγκόσμια ημέρα της γυναίκας ...χμμμ!!!
Αυτή η μέρα πάντα μου υπενθυμίζει ότι είμαι πολίτης β' κατηγορίας, ότι ανήκω σε μειονότητα, σε ειδική κατηγορία. Μου θυμίζει ότι η γυναίκα σε πολλά μέρη του κόσμου ακόμα αντιμετωπίζεται σαν ζώο. Μου θυμίζει ότι και στον δυτικό ?πολιτισμένο? κόσμο πολλές φορές η γυναίκα είναι αντικείμενο προς εκμετάλλευση.
Και νομίζω ότι γι' αυτό το λόγο έχει καθιερωθεί να υπάρχει "μέρα (σκέτο μέρα, όχι γιορτή) της γυναίκας". Είναι όπως ας πούμε η "Μέρα κατά του καρκίνου", "Μέρα των ζώων" κλπ. Είναι δηλαδή μια μέρα αφιερωμένη σε κάποιο κομμάτι της πραγματικότητας μας που χρήζει προσοχής και προστασίας. Δεν είναι γιορτή όπως "Γιορτή της Μητέρας", Γιορτή του Πατέρα" κλπ.
Γιατί έρχονται και μου λένε χρόνια πολλά; Δηλαδή τι; Σήμερα και κάθε χρόνο τα τελευταία (αλήθεια πόσα;) χρόνια οι γυναίκες γιορτάζουν; Αλήθεια τι γιορτάζουν;
Ας μου πούνε όλες αυτές που πάνε και μαζεύονται κάθε τέτοια μέρα σαν κοπάδια και τρέχουν στα στριπτιζάδικα και στα μπουζούκια, χορεύουν, πίνουν και ξεφαντώνουν μέχρι πτώσεως, γιατί το κάνουν; Είναι γιατί γιορτάζουν κάτι όπως την ελευθερία τους, την ανεξαρτησία τους, την αυτοδιάθεση τους, την ισότητα τους, ας πούμε; (σιγά κορίτσια μη σκίσετε κανένα καλσόν)
Ή μήπως γιατί θέλουν να ξεχάσουν την μιζέρια τους;

6 Comments:

Blogger Maria said...

Να ξεχάσουν την μιζέρια τους, άντρα τους, καριέρα που δεν πάει πουθενά διάλεξε και πάρε ...

8/3/06 23:50  
Blogger ellinida said...

Mωρέ καλά είναι , άσε να γιορτάζουμε κι'εμείς μιά μέρα το χρόνο ! Καλημέρα πατριωτάκι Φαληριώτισα . Να σε ξέρω άραγε ;

10/3/06 04:31  
Blogger thegypsy said...

Ναι και όσο κάποιες ανεβαίνουν στα τραπ'εζια και τα σπάνε επειδ΄η γιορτάζουν και χαίρονται να πώ κι εγώ τα χρόνια πολλά μου στις γυναίκες που
:
1)Ανήκουν στην μουσουλμανική κοινότητα, φοράνε μπούργκα και αντιμετοπίζονται ως ζώα, με ελάχιστα ανθρώπινα διακιώματα
2)Έχουν πέσει θύμα διακίνησης λευκής σαρκός και έχουν καταλήξει στην καλύτερη σε κάποιο στριπτιτζάδικο ή αλλιώς νεκρές
3)Έχουν κακοποιηθεί με οποιαδήποτε μορφή από οποιονδήποτε(φίλο, οικογενειακό πρόσωπο,ξένο) και δεν εχουν μπορέσει να κάνουν τίποτα γιαυτό.

ΆΝΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΌΝΟΥ!!!

10/3/06 23:55  
Blogger ViSta said...

thegypsy εχεις δικιο, αρα δεν γιορταζουμε εμεις χωρις προβληματα, αλλα εκεινες των κατηγοριων σου...
Την καλησπερα μου :-)

11/3/06 20:30  
Blogger thegypsy said...

Αρχικά να πω, ότι δεν πιστεύω ότι υπάρχει άνθρωπος ο οποιός δεν έχει προβλήματα αλλά εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι γίνεται πολύ χαμός για-κοινώς-για το γάμο του Καραγκιόζη ενώ υπάρχει κόσμος που πραγματικά υποφέρει και εμείς νιώθουμε καλύτερα στρέφοντας το βλέμμα μας αλλού...

11/3/06 22:46  
Blogger terrangirl said...

@ellinida δε μπορώ να την εννοήσω σαν γιορτή. Άμα θέλουμε όμως μπορούμε να γιορτάζουμε τη θηλυκή μας φύση μας κάθε μέρα.
Λες να γνωριζόμαστε πατριωτάκι;
@thegypsy
αυτό ακριβώς. Πως είναι δυνατόν να γιορτάζουμε όσο υπάρχουν οι γυναίκες αυτές;
@vista
αυτές είναι η "τιμώμενες" της ημέρας, αλλά σίγουρα δεν το γιορτάζουν.
Την καλησπέρα μου έστω και με καθηστέρηση :)

15/3/06 00:18  

Δημοσίευση σχολίου

Links to this post:

Δημιουργία Συνδέσμου

<< Home