Σάββατο, Φεβρουαρίου 18, 2006

Ουφ...

Επιτέλους, μετά από τρελό πήξιμο στη δουλειά, τα πράγματα τείνουν στους κανονικούς τους ρυθμούς.
Χαλάλι το πήξιμο βέβαια γιατί αφορούσε καινούργιο κοσκινάκι,
αλλά το άτιμο ...κρατούσε βαζελίνη :-p
Οπότε λέω να ξεκινήσω το ΣΚ με ''πλοκάμι του καρχαρία''.
''Ντιρινίνι'' που το έχω τάξει στην thegypsy και ταιριάζει με
την περίσταση :-D
Ακούστε το τραγούδι αλλά ακόμα καλύτερα δείτε το video-clip.
Εγώ πάω να πέσω σε νάρκη τουλάχιστον μέχρι αύριο το μεσημέρι.

Καλό Σαββατοκύριακο

4 Comments:

Blogger thegypsy said...

ΈΓΡΑΨΕΣ!!!!!!!!!
Είχα να το ακούσω από τα Χριστούγεννα! καλά για κλιπάκι δεν το συζητάω ΤΑ ΣΠΑΕΙ!!! Βέβαια, μου φάνηκε περιέργο γιατί ένα άλλο έπαιζε ο Ρίου το καλοκαίρι στο Εν Πειραιεί.... Δεν το είχα ξαναδεί αυτό! Που το βρήκες? :P:P:P
Πάντως, δεν έχει να λέει τα παλικάρια βρίσκονται αλλού...! Από που να ξεκινήσει κανείς? Από το τραγούδι του μπάζου, τον ήλιο που καίει, το ντιρινινι? Δεν έχουν όρια!!! :D:D:D
Thank you very much!!!

18/2/06 05:25  
Blogger terrangirl said...

Για να είμαι ειλικρινής μου είχε φέρει ένα φίλος πριν περίπου ένα χρόνο ένα CD με το demo τους, διάφορα άλλα τραγούδια τους και 4 βιντεοκλιπ. Από ότι ξέρω πρέπει να έχουν βγάλει δίσκο με τον Αtlantis (δεν είμαι σίγουρη όμως).
Σειρά μου για απορίες τώρα χεχε
α. ποιός είναι ο Ρίου;
β. τι είναι το Εν Πειραιεί;
(μάλλον έχω πολύ καιρό να κυκλοφορήσω ;p)

20/2/06 14:52  
Blogger thegypsy said...

Αρχικά,ναι το πλοκάμι έχει βγάλει δίσκο με την Ατλάντις.
Ο Ρίου είναι ραδιοφωνικός παραγωγός στον Ατλαντίς και κάνει(ή τουλάχιστον έκανε εκπομπή όσο ήμουν Ελλάδα) στο Εν Περαιεί,το κανάλι που κάνει ο Ατλαντίς τις τηλεοπτικές του εκπομπές.(το κανάλο βρίσκεται στον Πειραιά απέναντι απο το δηματικό θέατρο)
Ελπίζω να ήμουν κατατατοπιστική :)
THANX again :P

21/2/06 18:06  
Blogger terrangirl said...

Α, καλά!!! έχω χάσει πολλά τεύχη. Χαμπάρι δεν είχα για τις εκπομπές αυτές. Άσε που είχα μείνει στο τεύχος που ο Ατλαντίς έκλεισε - πως λέμε "ζει ο βασιλιάς Αλέξανδρος;" :D
Εγώ thanx

21/2/06 18:29  

Δημοσίευση σχολίου

Links to this post:

Δημιουργία Συνδέσμου

<< Home