Τρίτη, Ιανουαρίου 31, 2006

Περι ύπνου και ενδυμάτων

Χθες στη δουλειά αφημένο ανέμελα πάνω στο γραφείο μιας συναδέλφου ήταν ένα γνωστό περιοδικό. Το μάτι μου έπεσε πάνω στο εξώφυλλο αφηρημένα (έως και νυσταγμένα).
Επ! Πως; ( εδώ το μάτι το νυσταγμένο ανοίγει και γουρλώνει με απορία)
Το μυαλό μου χρειάστηκε μερικά δευτερόλεπτα για να επεξεργαστεί αυτό που έβλεπε.
Ναι! Δεν υπάρχει αμφιβολία αυτό είναι το καλύτερο ρούχο του κόσμου ever.
Κι ενώ τα λούσα και τα σινιέ συνολάκια ποτέ μου δεν τα γούσταρα, τούτο εδώ με συγκίνησε βαθύτατα. Γιατί αυτές τις μέρες τις παγωμένες, το μόνο που θέλω είναι να κοιμάμαι στο ζεστό μου κρεβατάκι. Το μαξιλάρι μου το αποχωρίζομαι με κλάμα και οδυρμό κάθε πρωί (ή και μεσημέρι το ΣΚ). Βαθύτερα πιστεύω ότι το ιδανικό για μένα είναι να πέσω σε χειμερία νάρκη και να κοιμάααααμαι. Μιας και αυτό όμως είναι κομματάκι δύσκολο, συμβιβάζομαι με το ονειρεμένο αυτό ρουχαλάκι.



3 Comments:

Blogger ViSta said...

Kαλο, και ιδιαιτερα πρακτικο για το κρυο των τελευταιων ημερων.
Το αστυνομικο τελειωσε, μπορεις να σταματησεις να τρως τα νυχια σου και αν σε ενδιαφερει να διαβασεις την εκβαση της ιστοριας. :-)

1/2/06 00:41  
Blogger αερικό said...

Μαξιλαρι, παπλωμα και σεντονακιqq Πολυυ καλοοοο!! :-D

13/2/06 11:29  
Blogger thegypsy said...

Kαι να σκεφτείς ότι κάθε φορά που έκανε κρύο κι απειλούσα τους φίλους μου ότι θα ράψω 2 μανίκια στο πάπλωμα και θα κυκλοφορώ μ'αυτό γελούσαν! :) :) :)

15/2/06 06:50  

Δημοσίευση σχολίου

Links to this post:

Δημιουργία Συνδέσμου

<< Home