Πέμπτη, Ιανουαρίου 26, 2006

ο καιρός σήμερα

Γουστάρω που στην Ελλάδα ο καιρός είναι πιο "γεια σου" κι από το λαό της.

Άλλα λένε οι μετεωρολόγοι, άλλα μεταδίδουν οι ειδήσεις, άλλα κάνει ο καιρός.

Ο καθένας το βιολί του! Κι εγώ βέβαια το δικό μου!

Λιακάδα σαν τη σημερινή τόσο λαμπερή και ουρανό με τόση διαύγεια είχα καιρό να δω. Και αυτό το κρύο! Τόσο αναζωογονητικό! Όλα μαζί το κερασάκι στην τούρτα του παλιμπαιδισμού που μου έχει προκαλέσει η τελευταία χιονόπτωση.

Κι επειδή έχω τα κέφια μου βάζω να ακούσουμε το "Ο ήλιος καίει" από "Το πλοκάμι του καρχαρία"

7 Comments:

Blogger ViSta said...

...Λιακάδα σαν τη σημερινή τόσο λαμπερή και ουρανό με τόση διαύγεια είχα καιρό να δω. Και αυτό το κρύο! Τόσο αναζωογονητικό!...
Ακριβως κατι τετοιο ειχα στο μυαλο μου οταν εγραφα το κεφαλαιο του αστυνομικου "τα χειμωνιατικα χρωματα της πολης". :-)

Πολλη πλακα εχει το κομματι:-)

28/1/06 03:20  
Blogger terrangirl said...

Ναι έχει πολύ πλάκα. Είναι δυό πιτσιρικάδες και κάνουν τρελό χαβαλέ.

28/1/06 13:06  
Blogger Clyde said...

Πλοκαμι του καρχαρια? ok apeiro respect kai se sena.

respect leme

29/1/06 04:47  
Blogger terrangirl said...

@noone
εε... ευχαριστώ αλλά τα παραλές :)
Πέρα από την πλάκα τους γουστάρω και μουσικά. Έχεις ακούσει το Ντιρινίνι;

29/1/06 17:22  
Blogger Clyde said...

ka8ws diesxiza to sumpan me to uperhxitiko mou diasthmoploio?
xaxaaxaxaxaa

30/1/06 02:29  
Blogger thegypsy said...

Εδώ είμαστε!!!!!!!!
Πλοκάμι του καρχαρία και Ντιρινινι...!
Ψηφίζω δακωτό!!!
Μήπως μπορείς να το ανεβάσεις αν το έχεις?
Μιλάμε για αξίες! :D

15/2/06 06:56  
Blogger terrangirl said...

Πωπω έχει ρεύμα το πλοκάμι χεχε!
Gypsy θα ανεβάσω το Ντιρινινι οπωσδήποτε. Πήζω τρελλά με τη δουλειά τελευταία και δεν προλαβαίνω ούτε ένα ποστ να κάνω στο καημένο το μπλογκάκι μου. Υπόσχομαι όμως να το κάνω μέσα στο ΣΚ και με video clip παρακαλώ.
:)

15/2/06 22:52  

Δημοσίευση σχολίου

Links to this post:

Δημιουργία Συνδέσμου

<< Home