Κυριακή, Οκτωβρίου 16, 2005

Γειά σου μπλογκόσφαιρα

Πρέπει να παραδεχτώ ότι τελικά δεν είμαι και πολύ επικοινωνιακός τύπος. Κάθε φορά που λέω να βάλω κανένα post τελικά καταλήγω να ασχολούμαι με το template. Άσε που έχω φάει τέτοιο πήξιμο που δεν βρίσκω χρόνο ούτε να ξυστώ.
Τις περισσότερες φορές διαβάζω άλλα μπλογκς και μερικά τα παρακολουθώ τακτικά. Υπάρχουν αρκετά καλά μπολγκς, αλλά υπάρχουν και αρκετά "δήθεν". Δεν μπορώ να πω ότι μ' άρεσε αυτή η κατάσταση με τα αλληλοσφαξίματα και τα μπές-βγές από το monitor. Δεν μπορώ γενικά να καταλάβω τέτοιου είδους συμπεριφορές. Την ελευθερία του "δεν επισκέπτομαι κάτι αν δε μ' αρέσει" δεν την έχουν καταλάβει όλοι τελικά.
Επιτέλους πρόκοψα να ανεβάσω και φωτό στο προφίλ μου. Την έχω βρεί καιρό τώρα στο allavatars.com (πολύ καλό). Το περίεργο είναι ότι μια φίλη που την είδε τυχαία είπε ότι μου μοιάζει σαν να είναι κάποια δικιά μου φωτό edited να μοιάζω με dark elf. Χμμ!!! τελικά καλά έκανα και το διάλεξα εκφράζει το elf μέσα μου ; )
Αυτάάάάάάά! Άντε να δούμε πότε θα ξαναποστάρω

Καλοβράδυ μπλογκόσφαιρα

4 Comments:

Blogger CrazyMonkey said...

Καλώς ήρθες "dark elf" terrangirl.

24/10/05 15:30  
Blogger terrangirl said...

καλώς σας βρήκα

25/10/05 11:53  
Blogger Marina said...

Μου αρέσουν τα elfάκια. Εχεις μυτερά αυτάκια και αιθέρια φτερά?

25/10/05 13:51  
Blogger Ο Φοβερός said...

Kalos se mas irthes!
Ela sou efera koulourakia, kai bisinada - euxome na sou aresoun ta glika :-)

25/10/05 16:11  

Δημοσίευση σχολίου

Links to this post:

Δημιουργία Συνδέσμου

<< Home