Τρίτη, Οκτωβρίου 25, 2005

Aγαπητέ Balmer

Oooops!!! Να 'μαι πάλιιι...

Αυτή τη φορά συγκράτησα την διάθεσή μου να πειράξω το template και είπα να γράψω το κάτι τις μου.

Και τι μου έρχεται να γράψω λέτε; Κάτι σχετικά με το template και τα προβλήματά του; Περίπου!

Λοιπόν και χωρίς παρεξήγηση το blog μου είναι καλύτερο να το βλέπει κανείς με Firefox. Δεν έχω ασχοληθεί πολύ με html και css, αλλά τα βασικά τα καταφέρνω. Ενώ στον Firefox όλα απεικονίζονται σωστά και σύμφωνα με τις προθέσεις μου, με εκείνον τον ρημαδο-explorer τίποτα δεν είναι όπως θα έπρεπε. Και επειδή μου τη δίνει η Micro$oft (παρόλο που βγάζω το ψωμάκι μου χάρη σ' αυτή και τις χοντράδες της) δεν θα προσπαθήσω καν να κάνω το blog μου να φαίνεται σωστά και με Internet explorer.

Άντε γιατί μου την έχει δώσει. Κάθετε ο Balmer και προσπαθεί να κάνει τον ie να μοιάσει στον Firefox και φτιάχνει το msn search toolbar. Χεχε! Τρίβει τα χέρια του και σκέφτεται με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια. Το έτερο τρυγόνι είναι το συμπαθέστατο Google. Κι έτσι:

βάζει search και στο web και στο pc (και shampoo και conditioner...),

βάζει και tab browsing (αν και υποψιάζομαι ότι μάλλον θα είναι σα να τρέχεις ισάριθμα παράθυρα (process wise)

βάζει popup block (γιατί τα αφήνει ο ie on the first place),

βάζει autoform fill με password manager (Δώσε μπάρμπα...)

Λοιπόν αγαπητέ Balmer παίξατε και χάσατε! Καταρχήν το Google είναι μια καταξιωμένη και καλά εδραιωμένη στην συνείδηση του κοινού μηχανή αναζήτησης. Οπότε θα πρέπει πρώτα το msn search να πείσει το κοινό ότι έχει το ίδιο καλή ή και καλύτερη μηχανή.

Σχετικά με τα popups τί να πει κανείς; Ε, καιρός δεν ήταν να καλύψουν τα κενά του explorer; Αυτά ο Firefox δεν τα επέτρεψε ποτέ, και η Googlebar τα κάλυπτε προ πολλού. Για να μην το νυχτώσω το θέμα, πέρα των popups και του tabbed browsing στα οποία υπήρξε πρωτοπόρος, ο Firefox είναι κατά πολύ ασφαλέστερος απ' ότι ο Internet explorer (τρύπιος κι αυτός όπως όλο το λογισμικό της MS).

Τέλος ένα autoform fill με τα προσωπικά μου δεδομένα συνδεδεμένο με ένα password manager που τα έφτιαξε η Micro$oft δεν θα τα εμπιστευόμουν λόγω πρότερου ανέντιμου βίου της επί της ασφάλειας.

Ο Balmer θα έπρεπε να αφήσει τις προσωπικές βεντέτες. Ναι, ξέρουμε τι καλός "δολοφόνος" είναι αλλά εν προκειμένω θα θέλαμε να ξέρουμε αν είναι και καλός manager.

Γι' αυτό σας λέω αγαπητέ Balmer, κοιτάξτε να βελτιώσετε τα προϊόντα σας ουσιαστικά και αφήστε τους προσεταιρισμούς, τα φρου-φρου, και τ' αρώματα

Ουφ! τα 'πα και ξεθύμανα.

1 Comments:

Blogger Phantasmak said...

Άντε γιατί πολλά τα έχουν κάνει!

Δυστυχώς λόγω δουλειάς πρέπει να κάνω τα site να φαίνονται καλά ΚΑΙ σε Internet Explorer. Στην τρέχουσα έκδοση έχει πρόβλημα με τα περιθώρια των div layouts και θέλει το δικό του Style Shit για να τα δείχνει όπως θέλεις. Κάτσε να γράψω και τις αναφορές... φτυάρι κανονικότατο!

30/10/05 18:06  

Δημοσίευση σχολίου

Links to this post:

Δημιουργία Συνδέσμου

<< Home