Τρίτη, Αυγούστου 02, 2005

καινούργιο μου blogάκι και που να σε κρεμάσω

Να 'μαι κι εγώ στον θαυμαστό κόσμο των blog. Μόλις έφτασα στον πλανήτη Blogόσφαιρα. Κατά συνέπεια είμαι γεμάτη ιδέες για τη διαμόρφωση του παρόντος ιστολογίου. Έχω σηκώσει ψηλά τα μπατζάκια και τσαλαβουτάω σε css, html και ένα κάρο άλλα παρελκόμενα καλούδια. Δηλώνω κατενθουσιαζμένη με τα διάφορα blogs, ελληνικά ή μη, που παρακολούθησα τον τελευταίο καιρο. Μου αρέσει αυτή η νέα τροπή του διαδικτιακού γίγνεσθαι.

Προειδοποίηση: Το παρόν blog είναι και θα είναι σε μόνιμη πειραματική κατασκευή!


Enjoy

2 Comments:

Blogger terrangirl said...

για να δούμε τι καταφέραμε εδώ

14/8/05 18:13  
Anonymous Ανώνυμος said...

Me geia to blogaki sou Terrangirl!
Nai, ontos moiazeis me mia "dark elf" ekdosi tou eaftou sou!
All the best!
GARP

25/10/05 22:40  

Δημοσίευση σχολίου

Links to this post:

Δημιουργία Συνδέσμου

<< Home